دانشکده مدیریت و حسابداری
دانشکده مدیریت و حسابداری با دارا بودن یک تیم توانمند از اساتید و محیطی حاضر به یادگیری، یکی از مراکز مهم آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت و حسابداری است و از آنجائیکه ارتباط با سازمان و صنعت و همچنین آشنایی دانشجویان با مباحث روز و مهارتهای شغلی مد نظر دانشکده بوده ، تمهیداتی در این راستا صورت گرفته است.



آخرین اخبار دانشکده
امکانات جامع دانشکده مدیریت و حسابداری
دانشکده مدیریت و حسابداری موسسه آموزش عالی زند شیراز با فراهم آوردن امکانات متنوع، محیطی مناسب برای تحصیل، پژوهش و رشد اجتماعی دانشجویان ایجاد کرده است. از کارگاههای تخصصی گرفته تا فضاهای اجتماعی و رفاهی مانند سلف غذاخوری و کتابخانه، این دانشکده به تمامی نیازهای آموزشی و رفاهی دانشجویان پاسخ میدهد. این مجموعه امکانات بهمنظور ارتقای تجربه تحصیلی و علمی دانشجویان در نظر گرفته شده است.
فضاهای آموزشی و پژوهشی
کارگاههای تخصصی: کارگاه کامپیوتر دانشکده ما، امکانات پیشرفتهای برای تحقیق و توسعه علمی ارائه میدهد. این فضاها به دانشجویان این امکان را میدهند تا بهطور عملی به آموزش بپردازند و یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است.
امکانات رفاهی و خدماتی
بوفه و Wifi: اختصاص بوفه و دسترسی به اینترنت وایفای در تمامی نقاط دانشکده، به دانشجویان این امکان را میدهند که در هر زمان از فضای دانشکده بهرهبرداری کرده و از خدمات رفاهی به بهترین نحو استفاده کنند.همچنین دارا بودن پارکیکنگ مجزا برای اساتید و دانشجویان از دیگر امکانات این دانشکده می باشد
فضاهای همایش و فعالیتهای گروهی
سالن همایش : سالن همایش دانشکده ما برای برگزاری کنفرانسها، کارگاهها و رویدادهای فرهنگی،پژوهشی و توانمند سازی هستند. این فضاها بهعنوان مرکز تبادل علمی و فرهنگی، به دانشجویان و اساتید این فرصت را میدهند تا در فضایی باز و پویا به اشتراکگذاری ایدهها بپردازند.
اتاق جلسات
اتاق جلسات: اتاق جلسات مجهز به امکانات ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات سمعی-بصری برای برگزاری نشستها و جلسات پژوهشی، فرهنگی و توانمندسازی به صورت حضوری یا مجازی، فضایی حرفهای را برای دانشجویان و اساتید فراهم میآورد تا در آن به تبادل نظر و تصمیمگیری بپردازند.
فضاهای اجتماعی و فرهنگی
کتابخانه، نمازخانه و سلف غذاخوری: کتابخانهای غنی از منابع علمی و فضای مطالعه آرام، همراه با نمازخانه برای عبادات و سلف غذاخوری برای استراحت و تغذیه، همگی جزو امکاناتی هستند که به دانشجویان کمک میکنند تا به راحتی در کنار تحصیل به نیازهای اجتماعی و معنوی خود نیز بپردازند.
فضاهای شخصی و مطالعه
سالن مطالعه: محیطی آرام و مناسب برای تمرکز و یادگیری است. این فضا برای دانشجویانی که به دنبال مکانی ساکت و بدون حواسپرتی برای مطالعه هستند، ایدهآل است.همچنین در این مکان دسترسی به پایگاههای بانک مقالات معتبر بین المللی همانند سیویلیکا میسر می باشد.

دکتر سعید توکلیان
دکتری مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
- دو کتاب منتشر شده
- بیش از نه مقاله مصوب
- عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان

اعضای هیات علمی دانشکده
اعضای هیأت علمی دانشکدهی مدیریت و حسابداری مؤسسهی آموزش عالی زند شیراز مجموعهای از استادان برجسته و متخصص در زمینههای مختلف مدیریت و حسابداری هستند. این اعضاء با سالها تجربهی علمی و پژوهشی، در جهت ارتقای دانش و توسعهی علمی دانشجویان فعالیت میکنند. حضور استادان با مهارت های مختلف در رشتههای گوناگون، موجب بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی در این دانشکده شده و دانشجویان را برای مواجهه با چالشهای دنیای امروز آماده میسازد.

دکتر سعیده فرج زاده
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
دکتر نیکزاد منطقی
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
دکتر رحیم استوار
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
دکتر سعید توکلیان
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
رضا صفری نژاد
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
دکتر نازنین مسعودی
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
پیام فرهادی
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
دکتر علی رمضانی قطب آبادی
عضو هیأت علمی گروه مدیریت
دکتر کاظم نحاس
عضو هیأت علمی گروه حسابداری
دکتر مرضیه فریدونی
عضو هیأت علمی گروه حسابداری
دکتر حمید محمودآبادی
عضو هیأت علمی گروه حسابداری
دکتر غلامحسن زارع
عضو هیأت علمی گروه حسابداری
دکتر حجت شکوهیان
عضو هیأت علمی گروه حسابداریگروه های آموزشی دانشکده
گروههای آموزشی دانشکده مدیریت و حسابداری طیف گستردهای از رشتهها و مقاطع تحصیلی را در زمینههای مدیریت و حسابداری ارائه میدهند. این گروهها با بهرهگیری از اساتید مجرب و امکانات آموزشی مدرن، مسیر رشد علمی و حرفهای دانشجویان را هموار میسازند. برای آشنایی بیشتر با رشتهها و مقاطع تحصیلی این دانشکده، میتوانید به صفحه اختصاصی آنها مراجعه کنید.
مشاهده رشته ها و مقاطع تحصیلی

فرهنگی
این بخش با برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به تقویت هویت اجتماعی و تعاملات فرهنگی دانشجویان میپردازد.
اطلاعات بیشتر ...آموزش
بخش آموزش با ارائه دورههای تخصصی و عمومی، پایهای مستحکم برای توسعه دانش و مهارتهای علمی دانشجویان فراهم میکند.
اطلاعات بیشتر ...پژوهش
این بخش فرصتهای تحقیقاتی گستردهای را برای گسترش مرزهای علم و دانش در اختیار اساتید و دانشجویان قرار میدهد.
اطلاعات بیشتر ...ارتباط با صنعت
بخش ارتباط با صنعت پل ارتباطی مؤثری بین دانشجویان و بازار کار، فراهمکننده کارآموزی و فرصتهای شغلی است.
اطلاعات بیشتر ...-
وضعیت انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید (ترم یک) چگونه است؟
امور آموزش دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول تحصیلی فرآیند انتخاب واحد را انجام می دهد.
-
در هنگام انتخاب واحد چنانچه دانشجویی از حداقل تعداد مجاز، تعداد واحد کمتری اخذ نماید چه اتفاقی می افتد؟
مطابق آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری دانشجویان کارشناسی می بایست حداقل ۱۲ واحد و دانشجویان کارشناسی ارشد حداقل ۸ واحد در هر ترم اخذ نمایند. چنانچه دانشجویی از این مقادیر تعداد واحد کمتری در یک ترم اخذ نماید و در زمان حذف و اضافه هم تعداد واحدهایش را به حداقل مجاز نرساند دانشگاه حق خواهد داشت دروسی را به صورت خودکار به لیست دروس انتخاب واحد دانشجو اضافه نماید تا حداقل مجاز تعداد واحدها پوشش داده شود. در این حالت دانشجو حق اعتراض به واحدهای اضافه شده را نخواهد داشت و می بایست شهریه متغیر دروس اضافه شده را نیز پرداخت نماید.
-
آیا امکان پذیرش دانشجو بدون کنکور وجود دارد؟
برای پیگیری این موضوع، هر ساله قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری و تکمیل ظرفیت (حدود شهریور ماه و یا بهمن ماه) به سایت سازمان سنجش (http://www.sanjesh.org) مراجعه نمایید و گزینه ای که دال بر پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) است را انتخاب و فرمهای مربوطه را تکمیل نموده و مؤسسه آموزش عالی مجازی ایرانیان را در رشته مورد نظر انتخاب نمایید. سپس با معرفی سازمان سنجش جزو دانشجویان این دانشگاه پذیرفته و به این مؤسسه آموزش عالی معرفی خواهید شد.
-
مراحل انجام و پیگیری معادل سازی چگونه است؟
ارسال درخواست معادل سازی در محدوده زمانی تعیین شده در تقویم دانشگاهی می باشد. ارسال درخواست معادل سازی بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه ساما می باشد. انجام معادل سازی فقط در ترم اول دانشجو پس از ثبت نام در دانشگاه قابل پذیرش هست. پیگیری وضعیت پذیرش دروس معادل سازی بصورت الکترونیکی بوده و از طریق سامانه ساما قسمت مکاتبات اداری و منوی کارتابل نامه صورت میپذیرد. توجه: مسئولیت هر گونه مغایرت با اطلاعات ارائه شده توسط دانشجو و دریافت شده از وزارت علوم بر عهده دانشجو می باشد.
رویدادهای آینده دانشکده مدیریت و حسابداری

برگزاری اولین همایش ملی مهندسی عمران
پژوهش و تحقیقات کاربردی در مهندسی عمران، مدیریت بحران و حفاظت از آثار تاریخی
سالن همایش موسسه زند
همایش مدیریت و حسابداری
اولین کنفرانس ملی دیدگاه های نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد تحول سازمانی
سالن همایش موسسه زند