معاونت اداری مالی موسسه آموزش عالی زند
معاونت اداری- مالی موسسه آموزش عالی زند با تمرکز بر مدیریت بهینه منابع مالی و ارائه خدمات اداری مؤثر، نقش کلیدی در پشتیبانی از فرآیندهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توانمندسازی ایفا میکند. این معاونت با اجرای سیاستهای مالی شفاف و خدماتدهی کارآمد، بستری مناسب برای توسعه و رشد موسسه فراهم میآورد.




دکتر مسعود رضایی منفرد
دکترای تخصصی مدیریت بحران از دانشگاه اصفهان
- مرتبه علمی:استادیار
- تلفن تماس:۳۶۱۰۶ داخلی ۱۱۴
- rezaeim@zand.ac.ir

شرح وظایف معاون اداری مالی:
۱- کنترل و نظارت دقیق و مستـمر برکلیه امور مالی و اداری
۲- ثبت و ضبط و انتقال کلیـــــــه داراییـها
۳- تامیــن نیروی انسانی و تدوین و اجرای ضوابط مربــوط به کارکنـان
۴- تامیــــن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بـــــرای فعالیت های دانشگاه
۵- انجام امور مرتبط با شهریه دانشجویان
۶- حسابداری و ارائه گزارش های به روز و دقیق
۷- تشکیل پرونده کارکنان ، اساتید و اعضای هیئت علمی و مکاتبات اداری
۸- انجام کلیه امور مالی دانشگاه با حفظ رعایت مقررات و قوانین مربوط
۹- وصول اعتبارات دانشگاه
۱۰- نگهداری و تنظیم دفاتر اعتبارات و تعهدات و حساب اموال دانشگاه
۱۱- نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی دانشگاه
۱۲- نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات طبق مقررات مربوطه
۱۳- تهیه و تنظیم گزارشهای مالی و ارائه آن به رئیس دانشگاه و مقامات ذیصلاح
۱۴- همکاری با واحدهای ذیربط در تنظیم بودجه سالانه
15- انجام اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امور مالی دانشگاه
۱۶- رسیدگی به مدارک وصول درآمد واحدهای انتفاعی دانشگاه و بررسی اسناد و مدارک هزینه پس از پرداخت وجه
۱۷- تطبیق اسناد هزینه ها با بودجه مصوب
۱۸- رسیدگی به حسابهای پیش پرداختها و هزینه های انتقالی و موجودی انبارها و همچنین اموال دانشگاه
۱۹- گزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم
۲۰- پرداخت حقوق اعضا هیات علمی، اساتید حق التدریس، و پرسنل
۲۱- صدور برگه های محاسباتی و اسناد هزینه و پیش پرداخت
۲۲- تنظیم درخواست بر پایه اعتبارات موجود و تهیه و صدور حواله اعتبارات
۲۳- نگهداری بودجه اسمی و تفصیلی دانشگاه برحسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده
۲۴- تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و سایر اسناد هزینه
۲۵- تهیه گزارش در مورد جمع ارقام متعهد و هزینه قطعی و مانده اعتبارات واحدها
۲۶- تنظیم و نگهداری حسابهای مؤسسه
۲۷- نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل
۲۸- تهیه و تنظیم آمار مربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات
۲۹- انجام محاسبات آماری به منظور تعیین موجودی تشخیص ضرورت خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها