شفافیت در امور مالی، کارایی در خدمات اداری

معاونت اداری مالی موسسه آموزش عالی زند

معاونت اداری- مالی موسسه آموزش عالی زند با تمرکز بر مدیریت بهینه منابع مالی و ارائه خدمات اداری مؤثر، نقش کلیدی در پشتیبانی از فرآیندهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توانمندسازی ایفا می‌کند. این معاونت با اجرای سیاست‌های مالی شفاف و خدمات‌دهی کارآمد، بستری مناسب برای توسعه و رشد موسسه فراهم می‌آورد.

معاونت اداری مالی موسسه آموزش عالی زند
تصویر شکل
تصویر شکل
About Us
معاون اداری مالی

دکتر مسعود رضایی منفرد

دکترای تخصصی مدیریت بحران از دانشگاه اصفهان

  • مرتبه علمی:استادیار
  • تلفن تماس:۳۶۱۰۶ داخلی ۱۱۴
  • rezaeim@zand.ac.ir
مشاهده کامل پروفایل
About Us

شرح وظایف معاون اداری مالی:

۱- کنترل  و نظارت دقیق و مستـمر برکلیه امور مالی و اداری

۲- ثبت و ضبط و انتقال کلیـــــــه داراییـها

۳- تامیــن نیروی انسانی و تدوین و اجرای ضوابط مربــوط به کارکنـان

۴- تامیــــن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بـــــرای فعالیت های دانشگاه

۵- انجام امور مرتبط با شهریه دانشجویان

۶- حسابداری و ارائه گزارش های به روز و دقیق

۷- تشکیل پرونده کارکنان ، اساتید و اعضای هیئت علمی و مکاتبات اداری

۸- انجام کلیه امور مالی دانشگاه با حفظ رعایت مقررات و قوانین مربوط

۹- وصول اعتبارات دانشگاه

۱۰- نگهداری و تنظیم دفاتر اعتبارات و تعهدات و حساب اموال دانشگاه

۱۱- نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی دانشگاه

۱۲- نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات طبق مقررات مربوطه

۱۳- تهیه و تنظیم گزارشهای مالی و ارائه آن به رئیس دانشگاه و مقامات ذیصلاح

۱۴- همکاری با واحدهای ذیربط در تنظیم بودجه سالانه

 15- انجام اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امور مالی دانشگاه

۱۶- رسیدگی به مدارک وصول درآمد واحدهای انتفاعی دانشگاه و بررسی اسناد و مدارک هزینه پس از پرداخت وجه

۱۷- تطبیق اسناد هزینه ها با بودجه مصوب

۱۸- رسیدگی به حسابهای پیش پرداختها و هزینه های انتقالی و موجودی انبارها و همچنین اموال دانشگاه

۱۹- گزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم

۲۰- پرداخت حقوق اعضا هیات علمی، اساتید حق التدریس، و پرسنل

۲۱- صدور برگه های محاسباتی و اسناد هزینه و پیش پرداخت

۲۲- تنظیم درخواست بر پایه اعتبارات موجود و تهیه و صدور حواله اعتبارات

۲۳- نگهداری بودجه اسمی و تفصیلی دانشگاه برحسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده

۲۴- تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و سایر اسناد هزینه

۲۵- تهیه گزارش در مورد جمع ارقام متعهد و هزینه قطعی و مانده اعتبارات واحدها

۲۶- تنظیم و نگهداری حسابهای مؤسسه

۲۷- نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل

۲۸- تهیه و تنظیم آمار مربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات

۲۹- انجام محاسبات آماری به منظور تعیین موجودی تشخیص ضرورت خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها